Noordermarkt meer dan 400 jaar - sinds 1623 | ZAT open 9.00-16.00 u | MA open 9.00 tot max 14.00 u |

facebook instagram
https://www.noordermarkt-amsterdam.nl/uploads/images/fotostroke/Deelname-1.jpg

Hoe word je marktdeelnemer op de Noordermarkt

Wat heeft u hiervoor nodig:

U moet persoonlijk langskomen bij de publieksbalie van de afdeling Markten - Gemeente Amsterdam, waar uw aanvraag in behandeling wordt genomen. Het bewijs is gedurende één kalenderjaar geldig en moet jaarlijks worden verlengd. Van de verlenging wordt u schriftelijk in kennis gesteld. Het bewijs van inschrijving is persoonlijk. Het is derden niet toegestaan hiervan gebruik te maken. Wanneer u in het bezit bent van een bewijs van inschrijving is het mogelijk dat uw echtgeno(o)t(e) of levenspartner of anders een zogenaamde vervangerskaart aanvraagt.

Kosten vergunningen (leges 2024)

Inschrijving handelsregister KvK (aftrekbaar van de belasting)  € 80,10 (éénmalig)

Inschrijven in het Register Ambulante Handel (RAH)                €  54,10 (jaarlijks)

Vervangerskaart                                                                   €  23,70 (jaarlijks)

Als u de marktpas kwijt bent, moet u een nieuwe pas aanvragen en betalen aan de balie van het marktbureau. Meer info vind u op de website Gemeente Amsterdam - Marktpas kwijt of gestolen.

Wilt u meer informatie?

Meer informatie over inschrijving in het handelsregister KvK kunt u vinden via de website Kamer van Koophandel - inschrijven/wijzigen; Kantoor KvK, De Ruijterkade 5, 1013 AA Amsterdam. Geopend van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Er is een afspraak nodig om langs te komen.

Wilt u informatie over deelname op een markt dan kunt u naar het Marktbureau, het telefoonnummer is 14020 en/of meer informatie over de marktverordening en markttarieven vind u op de website Gemeente Amsterdam - Markt-en straathandel.

Adres: Amstel 1, 1011PN Amsterdam (Centrum)
Voor een bezoek zie openingstijden Marktbureau